Volume: 9 Issue: 2, 9/30/21

Year: 2021

Articles

Assoc. Prof. Dr. Ersin DİKER Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi
Communication Technology and Digital Media Studies, Social Media Studies, New Media, Digital Advertising, Advertising Campaigns
Assoc. Prof. Dr. Ali ÖZCAN GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ 0000-0002-4773-9764
Communication and Media Studies, New Media
Asst. Prof. Dr. Neva DOĞAN GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Digital Advertising, Advertising Studies, Advertising Analysis
Prof. Dr. M. Salih GÜRAN Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi
Media Studies
Asst. Prof. Dr. Mustafa Cankut KURT GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
Communication and Media Studies
Dr. Elif KÜTÜKOĞLU GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, GAZETECİLİK BÖLÜMÜ 0000-0001-6203-5303
Communication and Media Studies, Journalism Studies
Res. Assist. Tuğçe AYDOĞAN KILIÇ GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Communication Technology and Digital Media Studies, New Communication Technologies